ZO WERKT LIEBREKS
Voor bewoners is het van belang te weten wanneer welke werkzaamheden worden uitgevoerd, welke overlast ze kunnen verwachten en wat eventuele consequenties zijn. Wij informeren duidelijk en tijdig om vragen voor te zijn en mogelijke teleurstellingen te voorkomen. Tijdens de uitvoering van projecten lost onze teamleider ter plaatse problemen op en geeft antwoord op vragen. Ook het bieden van tijdelijke voorzieningen en soms ook gewoon een luisterend oor, behoren tot onze begeleiding. Bij Liebreks doen we er alles aan om het onderhoud voor u zo vlot en aangenaam mogelijk te laten verlopen. Heeft u vragen of opmerkingen? U kunt ons altijd bellen, mailen of aanspreken tijdens het werk. Problemen lossen we snel en doeltreffend op.
Vindt er binnenkort onderhoud aan uw woning plaats? Lees dan de onderstaande bewonersinformatie.
BEWONERSINFORMATIE
Hoelang duren de werkzaamheden?
De door ons uit te voeren onderhoudswerkzaamheden kunnen vele woningen in uw wijk betreffen. Met zo veel woningen kunnen we niet overal tegelijk van start. De uitvoering van de werkzaamheden is van veel factoren afhankelijk. Door zaken als slechte weersomstandigheden kan het schema wijzigen. Wij houden u tussentijds op de hoogte van de voortgang van het werk en eventuele wijzigingen in de planning.
Voorbereiding door u zelf:
Liebreks neemt vooraf maatregelen om de uitvoering van de werkzaamheden zo soepel mogelijk te laten verlopen. Voor een geslaagd project kunnen wij echter niet zonder uw medewerking! De volgende voorbereidingen vragen wij van u:
Alle te vervangen en te behandelen onderdelen van uw woning dienen goed bereikbaar te zijn. Ook voorzieningen die u zelf heeft aangebracht of heeft laten aanbrengen, mogen de uitvoering van de onderhoudswerkzaamheden niet belemmeren. U dient deze dus zelf te (laten) verwijderen. In overleg met de uitvoerder/voorman kan voor de uitvoering van het werk worden gekeken wat dit in uw geval precies betekent en hoe dat opgelost kan worden.
Wilt u de spullen op de volgende plaatsen daarom tijdelijk verwijderen: naast de buitendeuren, op het balkon, op de vensterbanken en in de buurt van de ramen. Verwijder in elk geval vitrages, lamellen, planten op de vensterbank, plantenpotten vlak bij de buitengevel, zonwering, begroeiing, tuinmeubilair of tegen de gevel opgeslagen goederen.
Hinder en overlast:
‘Men kan geen omelet bakken, zonder het ei te breken’. Dat geldt ook voor bepaalde onderhoudswerkzaamheden. Oftewel: u zult onvermijdelijk enige overlast kunnen ervaren tijdens onze werkzaamheden. In een bewonersbrief zullen we vooraf uitgebreid toelichten wat u kunt verwachten. Natuurlijk stellen we alles in het werk om hinder tot een minimum te beperken. Alvast bedankt voor uw begrip!
HEEFT U EEN VRAAG, EEN KLACHT OF EEN VERBETERVOORSTEL?
Vindt er binnenkort onderhoud plaats aan uw woning en heeft u er vragen over? Of zijn onze medewerkers nu bij u (in de buurt) aan het werk en wilt u een opmerking, ervaring, klacht of verbetervoorstel met ons delen? Neem gerust contact met ons op via 0165-583258. Wij staan u graag te woord.
Op de contactpagina vindt u onze contactgegevens en vindt u een reactieformulier.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!